Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادرار خون یکی از علائم پورپورا نفریت است، برای بیماران مبتلا به آن از آن رنج جسمی و روحی. بنابراین یک درمان خوب ضروری است. Hormonotherapy به روش درمان معمول برای درمان پورپورا نفریت در سنتی است، می تواند نشانه های این بیماری مانند ادرار خون را کاهش دهد. اما بهترین درمان در درمان این بیماری است؟

پورپورا نفریت توسط پورپورای آنافیلاکسی ناشی از، آن است که آیا جدی بستگی به درجه آسیب دیده از کلیه است. در مراحل اولیه این بیماری، از آن آسان است به درمان می شود. ولی ممکن است به نارسایی کلیه بدون کنترل خوب منجر شود، حتی اورمی است که یک بیماری تهدید کننده زندگی. بنابراین کارشناسان به شما یادآوری، درمان زودتر شروع شود، بهتر است در نتیجه.

Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون

هورمون مصرف مرتب هیچ اثر درمانی بر روی آن، بنابراین اگر شما می خواهید برای تسکین علائم مانند ادرار خون و پروتئینوری، شما نیاز به افزایش دوز و مدت طولانی زمان، حداقل 8 هفته است. برای بیماران مبتلا به سریع پیشرفت نفریت، نیاز هورمون دوز بزرگ، بزرگسالان باید 1G متیل پردنیزولون / D، 3 روز برای یک دوره درمان، 1 ساعت برای هر روز. بعد از 2 هفته می توانید این درمان در طول درمان را تکرار کنید، باید به وضعیت بیماری با پردنیزولون 30-40 میلی گرم / روز حفظ کند.

طب چینی برای درمان پورپورا نفریت

در بیمارستان ما برخی از درمان های جدید که ثابت شده باشد که این درمان موثر در درمان این بیماری وجود دارد. مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داغ فشرده درمان، درمان پا حمام و غیره. اگر شما علاقه مند در آنها می باشد، شما می توانید DOCTOR ONLINE ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

علاوه بر این، حساسیت غذایی به طور عمده از عوامل که می توانید آن را القاء است، بنابراین یک برنامه رژیم غذایی مناسب برای درمان این بیماری مفید است.

 

Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون

 





:: برچسب‌ها: پورپورا نفریت، Hormonotherapy، ادرار خون، Hormonotherapy برای پورپورا نفریت با ادرار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: